Aktualno
Mladi razvijajo svoje podjetniške ideje
Poldrugi mesec so mladi razvijali podjetniške ideje in raziskovali, kakšna je vrednost njihovih produktov ali storitev in kdo so njihove stranke. Pri tem so veliko preračunavali in preverjali realnost njihovih poslovnih idej.
Na projektu socialnega podjetništva za mlade "Set up!", so mladi poldrugi mesec razvijali svoje podjetniške ideje pod mentorstvom Tadeja Zajška. Iz svojih podjetniških idej so udeleženci projekta izluščili, kdo so njihove ciljne skupine in kakšen je njihov običajen potrošnik. Razmišljali so, kako svojo ponudbo narediti čimbolj privlačno in to s čim manjšimi stroški, saj bi z dobro ponudbo lahko zaslužili več. Razmišljali so o navadah njihovih ciljnih skupin in raziskovali prodajne in nabavne kanale. Pogovarjali so se še o vlogi in načinu delovanja spleta in družbenih omrežij.
Temu je nujno sledilo računanje. Definirali so stalne in obratovalne stroške podjetja, koliko bi morali prodati, da bi jih pokrili in si lahko izplačali željeno plačo. Ter se vračali k osnovnim produktom oziroma storitvam in razmišljali, kako lahko znižajo stroške ali povečajo cene ali pa so si zamišljali dodatne storitve, ki bi jim z malo vložka prinesle željeno dodano vrednost pri prodaji.
Delavnice so potekale v okviru projekta "Set up!", ki ga financira Evropska komisija iz programa Erasmus + Mladi v akciji.
Nazaj