Razpisi in natečaji

Nagradni natečaj za oblikovanje znaka Eurofesta

Namenjen: vsem

Datum objave razpisa: sobota, 13. december 2014

Rok: sobota, 31. januar 2015, do 23:59

Eurofest d.o.o, športna agencija, objavlja natečaj za oblikovanje znaka za Eurofest.

 

 Povzetek besedila natečaja 

Eurofest, rokometni festival ali bolje rečeno, pravi pravcati praznik rokometa, ki ga vsako leto praznujejo na Obali, slavi svoj 23. rojstni dan. V Izoli in Kopru se v prvih julijskih dneh zbere vsako leto preko 2.500 mladih rokometašev (fantje in dekleta od mini rokometa do članskih ekip).

 

Tudi letos vabijo mlade nadobudne oblikovalce, da ustvarijo "znak" 23. Eurofesta in s tem dodajo pridih, ki ga bo naredil unikatnega.

 

Vabijo torej prav vas, da postavite svojo ustvarjalnost pred izziv in s kreativnostjo ter domiselnostjo osvojiš nagrado in postaneš del zagnane ekipe!

 

 Tema in predmet natečaja: 

Naloga sodelujočega v natečaju je izdelati "znak" 23. Eurofest-a, katerega glavni namen je uporaba za T-shirt majico prireditve. Vsak avtor/-ica lahko na natečaju sodeluje z več predlogi. Zmagovalec natečaja bo postal uradni oblikovalec/-ka 23. Eurofesta in bo na podlagi izbranega "znaka" oblikoval še vse ostale tiskovine (plakat, naslovnica biltena …).

 

"Znak" je full-color, zato ni nikakršnih omejitev pri grafični rešitvi (število barv ipd.).

 

Predmet natečaja je priprava idejne oblikovne zasnove "znaka", ki mora nujno vključevati:

  • logotip prireditve (lahko ima večjo težo v znaku),
  • napis 23. EUROFEST (lahko ima večjo težo v znaku),
  • napis Evropski rokometni festival, European handball festival (lahko ima večjo težo v znaku),
  • datum prireditve (1. - 6. julij 2015).

Lahko se dodajo določeni rokometni "motivi" : figura rokometaša, žoga, igrišče ...

 

Kot možnost dopuščajo, da "znak" neposredno izhaja iz samega napisa 23. Eurofest, ali logotipa (lahko je v kombinaciji z logotipom) oz. imena prireditve "European handball festival", ali pa je popolnoma samostojna kreacija. Avtorjem pri tem organizatorji puščajo proste roke.

 

V svoj predlog lahko vključite tudi elemente za katere organizatorji menijo, da so sinonim Eurofest-a:

  • druženje,
  • zabava,
  • spletanje prijateljskih vezi,
  • multikulturnost,
  • morski ambient.


 Format: 

Predlog naj bo:

  • na A4 formatu,
  • dostopen v vektorski obliki na ustreznem mediju,
  • pripravljen v .jpg ali .pdf formatu.


 Pogoji in način sodelovanja: 

Vsak kandidat/ka se mora pred sodelovanjem na razpisu prijaviti na spodaj navedeni e-pošti. Prijava se šteje za sprejeto, ko vam organizatorji pošljejo potrditveno sporočilo, v katerem boste dobili tudi vse dodatne informacije.

 

Kontaktni podatki prijavitelja: 

  • fizične osebe: ime in priimek, telefonska številka
  • pravna oseba: poslovni naslov, ime in priimek kontaktne osebe, telefonska številka

Izbrani avtor/ica dovoljuje organizatorju natečaja uporabo poslanih grafičnih podob za tiskanje in za promocijske namene Eurofesta.

 

 Rok za oddajo: 

Rok za oddajo del je 31. januar 2015.

 

Kreativne rešitve pošljite na elektronski naslov info@eurofest.si

 

Med vsemi prispelimi predlogi bo ocenjevalna komisija do 15. 2. 2015 izbrala enega zmagovalca. Od izbranega prijavitelja se pričakuje, da bo opravil določene popravke, v kolikor bo komisija ocenila, da so le-ti potrebni.

 

 Avtorske pravice: 

Predloženi izdelek mora biti oblikovan izključno za ta natečaj.

Prijavitelj s predložitvijo prijave in izdelka prenese na organizatorja pravico do uporabe znaka pri svojem delovanju. Prenos pravic velja pod pogojem, da je prijaviteljev izdelek na natečaju izbran.

 

 Nagrada: 

Zmagovalec bo prejel praktično nagrado v vrednosti cca. 200 evrov.

Organizator si pridržuje pravico, da za vključitev v svojo CGP izbere katerikoli predlog.

 

 

 Več informacij: 

Eurofest d.o.o.

info@eurofest.si ali 05/640-41-10

 

 Vir: 

https://kc.uni-lj.si/novice/-/asset_publisher/Qrg9jsDUX1Lb/content/nagradni-natecaj-za-oblikovanje-znaka-eurofesta

SHIFT + A