Mladinski inkubator

Izzivi 2011

Banka turističnih priložnosti Slovenije tudi letos izvaja program Izzivi (Izzivi 2011). Gre za inovativno metodo oziroma za mehanizem, s katerim pristopajo k reševanju realnih problemov slovenskega turističnega gospodarstva. Tako k sodelovanju vabijo vse, da se odzovejo na zastavljen problem štirih izzivalcev, tj. štirih podjetij, ki so se odločila dati priložnosti mladim oziroma vsem, ki imajo ideje in rešitve.

 

 

Izzivalec 1: Kompas d.d., turistično podjetje

Kompas d.d. je turistično podjetje z najdaljšo turistično tradicijo v Sloveniji – letos (1.7.2011) praznuje že 60 let obstoja. Kompas je mednarodna korporacija, ki s svojimi 22 podjetji Kompas v tujini in kar 19 lastnimi poslovalnicami Kompas in Last Minute Center v Sloveniji skrbi za organizacijo turističnih storitev doma, v Evropi ter vseh celinah sveta.

 

Izziv 1: »Kompas DANES«
UNWTO je dokazal, da zelena usmeritev državam, kot so Nemčija, Avstrija in Švica, prinaša nadpovprečno profitabilnost in ekonomski uspeh. Pri nas, v Sloveniji, so stroški zelene usmeritve dandanes še previsoki. Kako preoblikovati Kompasove produkte, da bodo zeleni, trajnostni in družbeno odgovorni, pa obenem ekonomsko upravičeni, profitabilni, uresničljivi, prodajljivi in dostopni? Razmislite, predlagajte, oblikujte priporočila in pripravite akcijski načrt za nove Kompasove produkte v sezoni 2011/12!


Izziv 2: »Kompas JUTRI«
Za Kompasom d.d. je 60 let poslovne poti. Kakšna pa bo Kompasova usmeritev čez 60 let, leta 2071? Kdo bo potoval z nami? Kam bodo potovali naši gostje? Kako bodo kupovali naše storitve? Kakšne produkte jim bomo nudili in po katerih prodajnih poteh? Sprostite svojo domišljijo in uporabite svoje znanje ter pričarajte Kompasova potovanja leta 2071!


Nagrada:
Avtorji najboljših prispevkov bodo svoje razmišljanje in predloge predstavili na delavnici »Kompas izziva danes in/za jutri«, ki bo potekala 15. junija 2011 v sklopu praznovanja Kompasove 60-letnice v Portorožu. Najboljše rešitve bodo objavljene v posebnem Kompasovem zborniku, ki bo izšel ob tej priložnosti, zmagovalci pa bodo prejeli tudi enodnevni izlet v Benetke s Kompasovim katamaranom Prince of Venice za 2 osebi.


Rok za oddajo so s 1. junija podaljšali do ponedeljka, 6. junija 2011.
 

Način oddaje:
Prispevke zbiramo v obliki BTPS idejnih pologov. V ta namen morate odpreti svoj BTPS uporabniški račun. Nato dodate nov polog po naslednjem postopku: Moja BTPS > Dodaj nov polog > Tip: Ideja.
V povzetku dodajte javno dostopen povzetek svojega prispevka. Podrobno rešitev opišite v polju Celotna vsebina in v pripetih dokumentih. Celotna vsebina bo vidna le osebju BTPS in izzivalcu ter drugim, ki jim boste morda pozneje sami dodelili dostop.
V polje Oznake vpišite "izziv-Kompas".

 

 

Izzivalec 2: Premiki, zavod za promocijo, svetovanje in razvoj dostopnega turizma

Zavod Premiki deluje po konceptu dostopnega turizma oziroma turizma za vse, katerega cilj je dostop do turističnih destinacij, produktov, storitev in informacij omogočiti vsem ljudem, ne glede na njihove fizične ali psihične omejitve in starost. V okviru zavoda Premiki deluje prva turistična agencija v Sloveniji, ki se ukvarja z dostopnim turizmom oziroma s turizmom za osebe s posebnimi potrebami.

 

Izziv:
Izzivalec za boljšo prepoznavnost turistične agencije v pisanih medijih potrebuje čim več slik, ki prikazujejo njegovo dejavnost. S tem namenom izzivalec razpisuje fotografski natečaj "Dostopni turizem v sliki". Išče podobe, kot so klančina pred vhodom v hotel, klopca ob peš poti, uporabnik invalidskega vozička, ki uživa v pitju kave ob Ljubljanici, in druge izvirne podobe, ki izražajo dostopni turizem.

 

Nagrada:
Avtor, ki bo po oceni komisije poslal največ kakovostnih fotografij, bo za nagrado prejel brezplačni polpenzion za dve osebi v Hiši Posebne sorte v Kodretih na Krasu.
Nadalje bo najboljših 20 slik izbranih za mednarodno razstavo in prodanih na dražbi Drugih dnevov socialne ekonomije, ki bodo potekali predvidoma 12. do 15. oktobra letos v Sloveniji.


Rok za oddajo: 15. september 2011

 

Način oddaje:
Za oddajo del uporabite brezplačni program wetransfer. Pod "friend's email" vpišite info@btps.si, v rubriko "type your message" pa vpišite BTPS IZZIV - Dostopni turizem v sliki.

 

 

Izzivalec 3: Mysloveniainfo.com

Spletna stran MySloveniaInfo.com deluje v sklopu globalno razširjene in razpoznavne mreže MyDestinationInfo.com, ki šteje že več kot 85 destinacij po vsem svetu in mesečno privablja že več kot 1.000.000 obiskovalcev. Glavna značilnost skupine je, da so vse spletne strani zasnovane enako, kar obiskovalcem omogoča lažje in hitrejše brskanje.

 

Izziv:
Izzivalec išče najboljšo zamisel za trženje inovativnih izdelkov, s katerimi se stran razlikuje od konkurence. Iščejo zamisel, ki bo na najučinkovitejši in hkrati najbolj racionalen način pritegnila podjetja k oglaševanju in promociji njihove dejavnosti.


Nagrada:
V zameno za zamisel izzivalec nagrajencu ponuja sodelovanje pri promociji in trženju zgoraj omenjenih produktov na (v zmagovalni rešitvi) predlagani način. Plačilo je stimulativno, podrobnosti se določijo pred začetkom sodelovanja.


Rok za oddajo: Izziv bo odprt toliko časa, dokler izzivalec ne bo prejel rešitve, ki bo ustrezala njegovim zahtevam in jo bo proglasil za zmagovalno.


Način oddaje:
Rešitve zbiramo v obliki BTPS idejnih pologov. V ta namen morate v BTPS odpreti svoj uporabniški račun. Nato dodate nov polog: > Moja BTPS > Dodaj nov polog > Tip: Ideja. V polje Oznake vpišite izziv-MySloveniaInfo.com
V povzetku dodajte javno dostopen opis povzetka podane rešitve. Podrobno rešitev opišite v polju Celotna vsebina in v pripetih dokumentih - celotna vsebina je dostopna le osebju BTPS in izzivalcu ter drugim, ki jim boste morda pozneje sami dodelili dostop.

 

 

Izzivalec 4: CentrSource

CentrSource je nakupovalni portal z odličnimi ponudbami preverjenih trgovin, ki ponuja stroškovno učinkovit način prodaje in oglaševanja. Posebnost CentrSourcea je, da oglaševalci sami oblikujejo svoje ponudbe, kupci pa s pomočjo številnih orodij najdejo natanko to, kar iščejo.

 

Izziv:
CentrSource je portal, ki s svojim konceptom prodaje privlači predvsem majhna in srednja podjetja. Želja izzivalcev je povečati ponudbo s področja turizma, zato iščejo način, kako k sodelovanju privabiti majhna in srednja turistična podjetja, na primer turistične kmetije, ter jih spodbuditi, da se brezplačno registrirajo in da s čarovnikom za sestavljanje oglasov sestavijo povsem svojega.

 

Nagrada:
Bon v vrednosti 300 € za izdelke Dormeo.


Rok za oddajo: Izziv bo odprt toliko časa, dokler izzivalec ne bo prejel rešitve, ki bo ustrezala njegovim zahtevam in jo bo proglasil za zmagovalno.

 

Način oddaje:
Rešitve zbiramo v obliki BTPS idejnih pologov. V ta namen morate v BTPS odpreti svoj uporabniški račun. Nato dodate nov polog: > Moja BTPS > Dodaj nov polog > Tip: Ideja. V polje Oznake vpišite izziv-CentrSource
V povzetku dodajte javno dostopen opis povzetka podane rešitve. Podrobno rešitev opišite v polju Celotna vsebina in v pripetih dokumentih - celotna vsebina je dostopna le osebju BTPS in izzivalcu ter drugim, ki jim boste morda pozneje sami dodelili dostop.

 

Več informacij: btps@slovenia.info

 

Vir: http://www.btps.si/infopage.aspx?info=izzivi

Nazaj

Zadnje objavljeno

Mladinski inkubator Kako biti okej, ko nič v redu

Kako biti okej, ko nič ni v redu

Zavod Ypsilon vabi na brezplačen predavanje “Kako biti okej, ko nič ni ...

Mladinski inkubator Si želiš novih znanj in doživetij?

Brezplačna poletna šola: Pot do uspeha

Kaj je Poletna šola? Pot do uspeha je brezplačna 5-dnevna poletna ...

Dogodki za mlade

SHIFT + A