Mladinski inkubator
Ključ: Izziv s Pivovarno Knap
Rok prijave: 13. junij 2017!
V okviru projekta Ključ, ki ga izvaja Mladinski center Trbovlje, čaka mlade nov izziv, ki ga tokrat predstavlja Pivovarna Knap iz Zagorja. Poznaš Reneeja in njegovo pivo? Sooča se z izzivom: "Kako povečati prodajo piva Knap v gostinskih lokalih?" Vabi te, da se mu pridružiš pri reševanju le-tega.
O pivovarni in izzivu:
Pivovarna Knap je nastala kot garažni projekt dveh prijateljev in želje po novih okusih piva. Trenutno proizvodnje kapacitete najemajo, prodajna mreža pa je sestavljena preko gostinskih lokalov, malih prodajalen in veletrgovca Spar. Pristop in predstavitev piva gostincu ne predstavlja težave. Po navadi so prva naročila testna po nekaj kartonov, za tem sledi kratko konstantno obdobje odjema in nato upad naročila ali prenehanje.
Vprašanja, na katera bodo udeleženci izziva odgovarjali, so:
- Kako še bolj motivirati gostinca za prodajo piva Knap?
- Kaj bi pomagalo za konstantno prodajo piva?
- Zakaj se pivo ne obdrži v prodaji, razlog (cena, okus, …)?
- Na kakšen način povečati količine naročenega piva?
- S kakšnimi prijemi (akcija, majice, letaki, plakati, …) dodatno pospešiti prodajo piva v gostilni?
- Kateri so najbolj učinkoviti kanali za oglaševanje piva, ki direktno vpliva na prodajo v lokalu?
Prijave za sodelovanje na izzivu sprejemajo do vključno torka, 13. junija 2017 na e-naslov: rada.drnovsek@mct.si |
Rada Drnovšek, MCT rada.drnovsek@mct.si |
Mladinski center Trbovlje |
Nazaj