Mladinski inkubator
TikTok za tvoj biznis
V četrtek, 6. maja, od 13. do 16. ure, preko spleta
Ljubljanski univerzitetni inkubator organizira brezplačno delavnico, kako uporabiti TikTok za trženje. Delavnica je namenjena potencialnim podjetnikom, startupovcem in vsem, ki vas zanima podjetniška pot.
Kaj je TikTok?
TikTok je trenutno najhitreje rastoče družbeno omrežje. TikTok je namenjen ustvarjanju in deljenju kratkih videov (15 do 60 sekund). TikTok družbeno omrežje je izjemno popularno med mladimi. Število mesečnih uporabnikov že presega Twitter, Snapchat, LinkedIn...
Možnosti trženja na TikToku so v ogromnem porastu, saj povezuje blagovne znamke z njihovimi bodočimi uporabniki in ciljno skupino, na katero imajo mladi uporabniki vpliv – njihovimi starši.
Na delavnico se prijaviš tako, da izpolniš e-prijavnico. Delavnica bo v četrtek, 6. maja, od 13.00 do 16.00 ure. Potekala bo preko spleta. Udeležba je brezplačna. |
Vsebina delavnice:
Na delavnici boš spoznal_a temelje delovanja TikToka za poslovno uporabo.
- Kaj je TikTok in kako se razlikuje od drugih družbenih omrežij?
- Kako deluje TikTok algoritem?
- Zakaj sta tako pomembna zvok in glasba?
- Video marketing nove generacije – dinamičen, kratek, zabaven, podprt s popularno glasbo in v pokončnem formatu.
- Kako graditi znamko in jo približati novim generacijam?
- Kje se skrivajo priložnosti zate in tvoje podjetje?
- Kako se TikTok iz platforme za zabavo spreminja v platformo za navdih in nakupe (prihajajo shopping ads)?
- Kako podjetja (od majhnih do velikih) uspešno uporabljajo TikTok?
- Ali TikTok pomeni (počasen) konec Instagrama?
- Kako postati in ostati viden s pomočjo skrbno izbranih hashtagov?
- Primeri dobrih praks
Kdo bo vodil delavnico?
Delavnico bo vodil Zoran Bosančić, lastnik in soustanovitelj digitalne marketinške agencije, pri kateri dela z znamkami kot so A1, Aquafresh, BMW, Cedevita, Cisco, Gorenjka, mBills, MINI, Peugeot, idr. Več kot 6 let je predaval tudi na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, kjer je bil vodja seminarjev za predmete Integriran proces vstopa na trg, Integrirano trženje, Strateško trženje, Strateški trženjski management in Services Marketing, sedaj pa največ pozornosti posveča družbenim omrežjem ter vsebinskemu in strateškemu marketingu.
Ljubljanski univerzitetni inkubator 01 620 34 80 ali info@lui.uni-lj.si |
LUI |
Nazaj