Razpisi in natečaji

Nagradni natečaj za oblikovanje znaka

Namenjen: vsem

Datum objave razpisa: ponedeljek, 19. november 2012

Rok: nedelja, 25. november 2012, do 23:59

Eurofest d.o.o., športna agencija, razpisuje nagradni natečaj za oblikovanje znaka za 21. Eurofest - Mednarodni rokometni festival.

 

 Povzetek besedila natečaja 

 Tema in predmet natečaja: 
Naloga sodelujočega v natečaju je izdelati »znak« 21. EUROFEST-a . Vsak avtor/-ica lahko na natečaju sodeluje z več predlogi. Zmagovalec natečaja bo postal uradni oblikovalec/-ka 21. Eurofesta in bo na podlagi izbranega  "znaka" oblikoval še vse ostale tiskovine (plakat, bilten …) in T-shirt majico prireditve.
"Znak" je full-color, zato ni nikakršnih omejitev pri grafični rešitvi (število barv ipd.).
Predmet natečaja je priprava idejne oblikovne zasnove "znaka", ki mora nujno vključevati:

  • logotip prireditve,
  • napis 21. EUROFEST,
  • napis Evropski rokometni festival, European handball festival,
  • datum prireditve (2. - 7. julij 2013)

Avtor naj v svoj predlog vključi tudi elemente, ki predstavljajo Eurofest:

  • druženje,
  • zabava in
  • spletanje novih prijateljskih vezi. Eurofest je  mednarodna prireditev, ki se odvija ob morju, zato je zaželeno, da izdelek nakazuje tudi na to.

Predlog naj bo A4 formata.
Predlog mora biti dostopen v vektorski obliki na ustreznem mediju. Pripravljen pa naj bo v .jpg ali .pdf formatu.

 

 Pogoji in način sodelovanja: 
Vsak kandidat/ka (sodelujejo lahko fizične in/ali pravne osebe) se mora pred sodelovanje nujno prijaviti na razpis na spodaj navedeni e-pošti. Prijava se šteje za sprejeto, ko vam pošljejo potrditveno sporočilo, v katerem boste dobili tudi vse dodatne informacije.
Kontaktni podatki prijavitelja:

  • Fizične osebe: ime in priimek, telefonska številka
  • Pravna oseba: poslovni naslov, ime in priimek kontaktne osebe, telefonska številka

Izbrani avtor/ica dovoljuje organizatorju natečaja uporabo poslanih grafičnih podob za tiskanje in za promocijske namene Eurofesta.

 

 Rok za oddajo: 
Rok za oddajo del je 25. november 2012
Kreativne rešitve pošljite na elektronski naslov: pr@eurofest.si.

 

Med vsemi prispelimi predlogi bo ocenjevalna komisija do 5. decembra 2012 izbrala enega zmagovalca. Od izbranega prijavitelja se pričakuje, da bo opravil določene popravke, v kolikor bo komisija ocenila, da so le-tej potrebni.

 

 Avtorske pravice: 
Predloženi izdelek mora biti oblikovan izključno za ta natečaj.
Prijavitelj s predložitvijo prijave in izdelka prenese na organizatorja pravico do uporabe znaka pri svojem delovanju. Prenos pravic velja pod pogojem, da je prijaviteljev izdelek na natečaju izbran.

 

 Nagrada: 
Zmagovalec bo prejel praktično nagrado v vrednosti cca. 300 evrov.
Organizator si pridržuje pravico, da za CGP izbere katerikoli predlog.

 

Za morebitne dodatne informacije lahko pišete na e-mail: pr@eurofest.si

 

 

 Povezave: 

 

 Več informacij: 

pr@eurofest.si

 

 Vir: 

http://www.lmit.org/wp-content/uploads/2012/11/NAGRADNI-NATE%C4%8CAJ-2013.pdf

SHIFT + A