Razpisi in natečaji

Natečaj za 12. Plaktivat: "Kriza medijev"

Namenjen: vsem

Datum objave razpisa: petek, 19. april 2019

Rok: petek, 10. maj 2019, do 23:59

Tam-Tam Inštitut v sodelovanju z Radiem Študent objavlja 12. mednarodni natečaj Plaktivat za oblikovanje mestnega plakata na temo "Kriza medijev".

 Povzetek besedila natečaja 

Množični mediji so v resni krizi. Količina medijev narašča, vse več je površinskih razlag in nekakovostnih vsebin. Z digitalno revolucije je v ospredje stopilo spletno novinarstvo, ki prezentacijo postavlja na mesto pred vsebino. Čedalje večja odvisnost medijev od trga se zrcali v domiselnih inovacijah prikritega oglaševanja, ki z izpopolnjeno učinkovitostjo brišejo mejo med komercialnimi in uredniškimi vsebinami. Ker posamezniki novice vse bolj, v nekaterih primerih tudi izključno, spremljajo preko družbenih omrežij, je "kriza medijev" aktualna kot še nikoli.

S spremembo strukture medijev, se raven informiranosti zmanjšuje, vzporedno s tem pa se zmanjšuje tudi kritičnost do medijskih vsebin. Verjamemo vsemu, kar preberemo in zahtevamo hitre, površne razlage kompleksnih problemov. Vedno lahko najdemo razlago, ki se sklada z našim svetovnim nazorom. Do medijskih vsebin, ki degradirajo tudi novinarstvo, imamo nekritičen odnos. Brez angažirane javnosti pa ni potrebe po angažiranih medijih.
 

 Cilj natečaja: 
Z akcijo želijo posameznike spodbuditi k bolj kritičnemu spremljanju informacij, ki nam jih servirajo množični mediji. Posameznike želijo spodbuditi k akciji, da z uporabo zapisa #fastfoodnovica označijo sporno medijsko vsebino na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter in tako prispevajo k večjemu zavedanju problematike.
 

 Kdo lahko sodeluje? 
Prijava na natečaj je brezplačna. Natečaj je namenjen vsem ustvarjalcem, tako posameznikom kot agencijam oz. pravnim osebam, ki želijo soustvarjati skupni življenjski prostor. Z oddajo plakata na natečaj ustvarjalci pristanejo na vsa njegova določila, tako tista, ki so razvidna iz natečaja kot tista, o katerih je mogoče sklepati.
 

 Nagrade: 

  • Zmagovalni plakat bo natisnjen in javno objavljen na 500 Tam-Tam plakatnih mestih po Sloveniji.
  • Prijavljen bo v tekmovalne dele festivalov Slovenski oglaševalski festival SOF in Bienale slovenskega oblikovanja Brumen.
  • Zmagovalec prejme Plaktivatov Megafon in zmagovalno plaketo.
  • Vsi prijavitelji prejmejo plaketo o sodelovanju, ki jo podeli organizator Plaktivata, Tam-Tam Inštitut.

Komisija si pridržuje pravico, da izbere tudi dve ali več zmagovalnih rešitev.
Rezultat natečaja bo objavljen v začetku junija 2019 na spletni strani in družbenih omrežjih Tam-Tam Inštituta.
 

 Rok in način prijave: 
Rok za oddajo plakatov je petek, 10. maj 2019, do 24.00 ure. Upoštevane bodo vse prijave, ki bodo oddane v predpisanem roku.

Prijava na natečaj je možna izključno preko e-prijavnega obrazca, ki je vstopna točka za vse udeležence. Da bo prijava veljavna, je v prijavnici potrebno izpolniti vsa polja, označena z zvezdico, in pripeti pravilne formate in velikosti plakatov:

1. naslov_plakat-tisk (v formatu PDF, glej predlogo in navodila – tisk),
2. naslov_plakat-komisija (v formatu JPG, glej predlogo in navodila – komisija).

Prijavitelj lahko odda največ 5 plakatov.
 

 Usmeritve za oblikovanje plakatov: 
Kreativna rešitev plakata mora vključevati "call to action" povezan z aktivacijo preko zapisa #fastfoodnovica.

Kreativna rešitev mora biti ustvarjena za format Tam-Tam mestnih plakatov. Še posebej imejte v mislih, da so mestni plakati zunaj, na ulici, zato plakat oblikujte tako, da bo v množici vidnih stimulacij, ki jih srečamo na ulici, le-ta opazen, čitljiv in sporočilen. Razmislite, kaj pomeni, da mestne plakate običajno opazimo najprej z razdalje nekaj metrov (približamo se jim kasneje) kako pritegniti pozornost, koliko besedila plakat prenese, itd.

Zaradi 22. in 23. člena Zakona o rabi slovenščine mora biti besedilo na mestnem plakatu, ki je umeščen v javni prostor, napisano v slovenskem jeziku oz. različica v slovenščini ne sme biti manj poudarjena kot besedilo v tujem jeziku.

Prav tako je v kreativno rešitev potrebno vključiti predpisano celostno podobo projekta Plaktivat, tj. vnaprej pripravljeno podlago z nogo in logotipi.
 

 

  

  -

 
 

.

 
 Tam-Tam Inštitut
 plaktivat@tam-tam.si
 
 http://tam-tam.si/plaktivat12/

 

SHIFT + A