Razpisi in natečaji

Razpis za oblikovanje celostne grafične podobe projekta "Jamstvo na poti"

Namenjen: vsem, od 18 do 29 let

Datum objave razpisa: petek, 5. februar 2016

Rok: petek, 19. februar 2016, do 23:59

Zveza Svobodnih sindikatov Slovenije skupaj z Zavodom Mladinska mreža MaMa objavlja razpis za oblikovanje celostne grafične podobe projekta "Jamstvo na poti".

 

 Povzetek besedila razpisa 

 Cilj razpisa: 

Cilj razpisa je oblikovanje celostno grafično podobo (CGP) projekta za komunikacijske in promocijske namene ter spodbujanje mladih k udeležbi v projektu, zato naj bo CGP inovativen, kritičen in drzen ter mladim prijazen.

 

S CGP-jem projekta bomo gradili prepoznavnost projekta med mladimi kot tudi splošno javnostjo.

 

Ciljne skupine projekta:

  • mladi stari med 15. in 29. let (primarna ciljna skupina),
  • delodajalci (sekundarna ciljna skupina).

 

Vizualna podoba projekta mora biti:

  • unikatna in ustvarjena izključno za namen tega razpisa;
  • hitro prepoznavna in privlačna;
  • kreativna, drzna, kritična in inovativna;
  • jasna z berljivo tipografijo.

 

 Osrednje sporočilo in vizualna oblikovna rešitev: 
CGP se mora nanašati na namen projekta (glej zgoraj: Izhodišče in opis projekta ter Ozadje projekta), povzemati mora ključne lastnosti ciljne skupine in mora izražati lastnosti vključenih organizacij.


Primarna ciljna skupina projekta so mladi brezposelni, ki si želijo najti zaposlitev in se tudi osamosvojiti. Gre za aktivne mlade državljane, ki imajo željo po družbenem vključevanju, aktivaciji v družbo in tudi želijo pomagati sovrstnikom, da si najdejo dostojno delo. Gre za mlade, ki želijo spreminjati svet, poiskati svoje priložnosti in želijo biti kos izzivom današnjega časa.

 

Vizualna oblikovna rešitev mora biti uporabna za aplikacijo na tiskovinah, informativno-promocijskih materialih, za elektronske medije …, zato mora biti logotip narejen v vektorski obliki. Temeljne razpoznavne prvine celostne grafične podobe naj bodo zastavljene tako, da dopuščajo uporabo logotipa v barvni in črno-beli izvedbi.


Za lažjo oblikovanje zamisli in CGP so pripravili primere sloganov in ideje, o katerih je razmišljala organizacijska ekipa. Ob tem želijo organizatorji jasno izraziti, da se lahko oblikovalci držijo tega, ali pa predlagajo svoje rešitve, svoje ideje, svoj slogan ter svoj lastni koncept.
Prav tako je pomembno poudarit, da velik del projekta predstavlja mobilna enota (avto), s katerim se bo potovalo po celotni Sloveniji ter mlade osveščalo o projektu. Vizualna oblikovna rešitev mora tako ustrezati tej ideji.


Predlogi organizacijske ekipe za slogan projekta:

Junaki (super hero)/ Junaki zaposlovanja; s čimer se želi poudariti, da so današnji mladi junaki (današnjega časa), da sploh preživimo v težkih pogojih, ob visoki brezposelnosti, da so mladi najbolj fleksibilni na trgu dela, itd.... Ta koncept mora biti tako pozitivno naravnan do mladih - ne nujno do sheme Jamstvo za mlade.
V tem primeru je mobilna enota nekakšno prevozno sredstvo junakov ter je lahko temu primerno polepljena.
Vrnimo prihodnost / Vrnimo si prihodnost!; s čimer se želi ponovno pozitivno nagovarjati mlade o boljši perspektivi, prihodnosti. Tudi ta ideja se lahko navezuje na primer junaka/junakov, ki to npr. uporabljajo za slogan in s pomočjo mobilne enote "vrača prihodnost, perspektivo mladim", seveda pa kot orodje uporablja Jamstvo za mlade (in svojo mobilno enoto).

 

 

Ostale ključne besede in besedne zveze, ki se lahko v različnih variacijah uporabijo za slogan:

Jamstvo imam. Plačo še čakam.
Gremo v prihodnost (?)
Super delo
Super zaposlitev
Delo/služba/zaposlitev za mlade
Jamstvo na poti
Jamstvo za mlade

 

 Vsebina prijave: 

Popolna prijava mora vsebovati:

  • okvirni predlog logotipa in slogana projekta (znak in napis slogana);
  • izbor tipografije;
  • izbor barvnega spektra;
  • opis idejne rešitve;
  • predlog aplikacije CGP - samostoječe stojalo – "pingvin", mobilna enota (avto) – nalepka/e za avto, trije primeri promocijskega materiala (majica, pisalo, značka).

 

Ponudnik, ki lahko nastopa samostojno ali skupaj v skupini, bo za naročnika izdelal naslednje elemente CGP in zanj opravil naslednje storitve oblikovanja:

  • oblikovanje logotipa in slogana projekta,
  • oblikovanje letakov (več različnih možnosti, povezanih s temo projekta),
  • oblikovanje plakatov (več različnih možnosti, povezanih s temo projekta) za informiranje o aktivnostih v mladinskih centrih,
  • oblikovanje pasic/bennerjev za Facebook in Twitter profil projekta ter spletne strani naročnika in partnerjev (več različnih možnosti, povezanih s temo projekta),
  • oblikovna rešitev za promocijski material (T-shirt majice, broške, pisala, svinčniki, blokec),
  • oblikovna rešitev za vizualno podobo avtomobila - mobilne enote (tip avtomobila Fiat Doblo – srebrne barve),
  • oblikovno zasnovo spletne strani.

 

Ponudnik bo z naročnikom sklenil pogodbo za celotno trajanje projekta (15 mesecev), za primer dodatnih potreb po oblikovanju, ki trenutno niso zapisane, a vendarle so del storitev oblikovanja. Večji del oblikovanja bo opravljeno že na začetku projekta do konca meseca maja, v nadaljevanju bo šlo za manjše aplikacije logotipa na promo materiale.

 

Časovnico izvedbe CGP-ja bosta naročnik in izvajalec skupaj določila. 

 

 Rok in način prijave: 

Prijava oziroma ponudba je lahko poslana v tiskani obliki ali/in na elektronskem mediju (CD, USB). Rešitev v elektronski različici naj bo oddana v .pdf formatu.

 

Ponudba mora biti oddana po navadni pošti priporočeno, ali osebno na naslov naročnika razpisa, Zveza svobodnih sindikatov Slovenije, Dalmatinova 4, 1000 Ljubljana s pripisom: "Razpis JAMSTVO NA POTI – NE ODPIRAJ". Ali na email naslov: jamstvozamlade@gmail.com. 

 

Rok za prijavo oziroma oddajo ponudbe je 19. februar 2016. Za dan oddaje šteje dan oddaje pošiljke na pošto oziroma dan osebne oddaje ponudbe na sedežu naročnika.

 

Prijava oziroma ponudba naj vsebuje:

  • izpolnjen prijavni obrazec (ki je priloga tega dokumenta),
  • izpolnjeno izjavo o avtorstvu (ki je priloga tega dokumenta),
  • izpolnjeno izjavo o sodelovanju z ZSSS pri izvedbi storitev oblikovanja vizualne podobe za projekt Jamstvo na poti, v primeru izbora avtorja,
  • vse elemente ponudbe:
    • ponudba v tiskani obliki: vsi elementi so natisnjeni, vsak na svojem listu papirja in desno zgoraj opremljeni s šifro (ki jo izbere prijavitelj sam) in naslovom;
    • ali ponudba v elektronski obliki: vsak element je shranjen v svoji datoteki, na način: Šifra_element (npr.: JAMSTVO_LOGOTIP); dokument je prav tako desno zgoraj opremljen s šifro (ki jo izbere prijavitelj sam) in naslovom,
  • rešitve CGP.

 

 Splošni pogoji: 

Vsak udeleženec lahko na razpisu sodeluje z več rešitvami (v tem primeru vsako rešitev poda ločeno, pod drugačno kodo, skladno s pogoji za oddajo ponudbe, določenimi zgoraj). Vsaka rešitev mora biti celostna. Rešitve, s katerimi prijavitelji sodelujejo na razpisu, ne smejo biti predhodno objavljene.

 

Prijavitelji na razpisu sodelujejo individualno ali skupinsko.

 

Natečaj je javen. Javnost se zagotovi z objavo natečaja na spletni strani naročnika in parterjev projekta.
Upoštevane bodo samo ponudbe, ki bodo oddane v celoti skladno s pogoji, določenimi v tem besedilu.
Prijavitelj sam nosi vse stroške v zvezi s pripravo in oddajo ponujenih rešitev.

 

 Sodelovanje z izbranim avtorjem: 

Z izbranim prijaviteljem bo naročnik sklenil avtorsko ali podjemno pogodbo ali pogodbo o naročilu, s katero se zavezuje izplačati: 2000 evrov bruto za zgoraj navedena opravljena dela oziroma storitve oblikovanja CGP projekta.


S poplačilom pogodbenih obveznosti bo naročnik od izbranega avtorja odkupil vse materialne avtorske pravice.


Prijavitelj se s prijavo na razpis zavezuje k sodelovanju, v kolikor bo ponudba izbrana kot zmagovalna. 

 

 Povezave: 

 

 

 Več informacij: 

Sindikat Mladi plus

jamstvozamlade@gmail.com

 

 Vir: 

http://mladiplus.si/zakaj-mladi-plus/novice/412-razpis-za-oblikovanje-celostne-graficne-podobe

SHIFT + A