Mladinski inkubator
Udeleži se cikla delavnic in spoznaj osnove marketinga
Rezerviraj si 5 pomladanskih ponedeljkov ob 18.00 zvečer - delavnice bodo preko Zooma
Se ti zdi marketing zakompliciran in se ga želiš naučiti ali pa te privlači in se ti zdi, da imaš smisel zanj? Meniš, da boš potreboval_a znanja in veščine iz področja marketinga pri svojem delu?
Socialna akademija v sklopu projekta Inkubator 4.0 vabi na cikel 5 brezplačnih delavnic Osnove marketinga. Na delavnicah marketinga za mlade boš postopno in preko vaj ter praktičnih primerov spoznaval_a vsebine s področja osnov marketinga, spletnega marketinga in komunikacije.
Predznanje ni potrebno, saj je vsebina namenjena popolnim začetnikom.
Za sodelovanje na sklopu petih delavnic ali posamezni delavnici se moraš prijaviti. Izpolni e-prijavnico vsaj 24 ur pred začetkom delavnice. Upoštevaj, da je število prostih mest (Zoom povezav) omejeno. |
Opis delavnic
Osnove marketinga 1: Temelji marketinga
V ponedeljek, 7. marca, od 18.00 do 20.00 ure preko Zooma (povezavo prejmeš dan pred dogodkom)
Kaj sploh je marketing, kako se ga lotimo in katera so temeljna pravila, ki se jih moramo držati? Preko praktičnih primerov se bomo posvetili osnovnim pojmom iz področja marketinga.
Osnove marketinga 2: Spletni marketing in družbena omrežja
V ponedeljek, 14. marca, od 18.00 do 20.00 ure preko Zooma (povezavo prejmeš dan pred dogodkom)
Kaj je spletni marketing in kakšno vlogo pri jem igrajo družbena omrežja? Kje in kako začeti in kakšni so koristni nasveti? Preko praktičnih primerov bomo spoznavali osnove spletnega marketinga na družbenih omrežjih.
Osnove marketinga 3: Spletni marketing in e-mail marketing
V ponedeljek, 21. marca, od 18.00 do 20.00 ure preko Zooma (povezavo prejmeš dan pred dogodkom)
Kako se lotiti oglaševanja preko elektronske pošte, katerih pravil se moramo držati, da bomo imeli čim več učinka? Kdaj je to sploh uporabno? Preko praktičnih primerov bomo spoznavali osnove-mail marketinga.
Osnove marketinga 4: Facebook oglasi
V ponedeljek, 28. marca, od 18.00 do 20.30 ure preko Zooma (povezavo prejmeš dan pred dogodkom)
Facebook oglas: Kako ga sestaviti, da bo učinkovit in katero od milijona različnih možnosti izbrati? Na kakšen način ga povezati z Instagramom? Preko praktičnih primerov bomo spoznavali osnove oglaševanja na Facebooku.
Osnove marketinga 5: Komunikacijske kampanje in channel strategije
V ponedeljek, 4. aprila, od 18.00 do 20.30 ure preko Zooma (povezavo prejmeš dan pred dogodkom)
Naredi korak naprej od posameznih oglasov – načrtuj celotno komunikacijsko kampanjo! Preko praktičnih primerov bomo spoznavali načrtovanje kampanj, kateri so različni komunikacijski kanali in katere strategije se splača uporabiti pri posameznemu.
Eva, Socialna akademija |
L'mit |
Nazaj