Razpisi in natečaji

Razpis v podporo samozaposlitvi v podjetju v letu 2013

Namenjen: vsem, mlajšim od 35 let

Datum objave razpisa: torek, 7. maj 2013

Rok: sreda, 15. maj 2013, do 12:00

Ljubljanski univerzitetni inkubator (LUI) objavlja razpis v podporo samozaposlitvi v podjetju v letu 2013.

 

 Povzetek besedila razpisa 

 Namen in cilj razpisa: 

Sredstva razpisa so namenjena podpori mladim, ki se bodo odločili samozaposliti in ustanoviti podjetje ali sp oziroma so v letu 2013 to že naredili. Namenjen je tako posameznikom kot tudi skupinam, ki skupaj razvijajo podjetniško idejo.


Podprli bodo do 40 podjetniških idej ter posameznike oziroma time vključili v Start up program mreženja in mentoriranja Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja. Ljubljanski univerzitetni inkubator (LUI) jim bo ponudil tudi ustrezno infrastrukturo.

 

Ljubljanski univerzitetni inkubator ima na področju podpore start-upom že precej izkušenj in odlične rezultate v zadnjih petih letih: 80 vključenih start upov, 95% preživetje start-upov, več kot 25% prejemnikov investicije v skupni vrednosti več kot 15 mio eur, 41% start-upov posluje na tujih trgih, več kot 350 ustvarjenih delovnih mest. V štirih letih je 61 start upov ustvarilo 14 milijonov evrov prihodkov.


Svoje znanje in izkušnje širijo tudi v mednarodno podporno okolje za start upe.

 

S tem razpisom želijo podpreti večje število predvsem izobraženih mladih, jih spodbuditi in jim pokazati kako naj se lotijo posla, da bodo uspešni. Prepričani so namreč, da uspešno podjetništvo ni rezervirano le za izbrance. Širše gledano pa je naša želja, da prispevamo svoj delež k zmanjševanju brezposelnih.

 

 Predmet razpisa: 

Podprli bodo do 40 idej oziroma podjetij. Vsako bo prejelo storitve LUI v protivrednosti 3000 evrov za 100% pokritje stroškov mentoriranja, svetovanja in izobraževanja ter za uporabo delovnega prostora s pripadajočo skupno infrastrukturo.

 

Ljubljanski univerzitetni inkubator bo izbranim na razpisu nudil možnost uporabe delovnega prostora v skupni pisarni in jih vključil v vse aktivnosti Start-up programa mreženja in mentoriranja LUI do konca leta 2013.

 

Program vključuje:

  • evalvacijo poslovne ideje
  • dodelitev mentorja
  • pomoč pri postavitvi poslovnega modela
  • pomoč pri izdelavi poslovnega načrta
  • svetovanja iz raznih področij poslovanja in pridobivanja finančnih virov
  • pomoč pri navezovanju poslovnih stikov
  • udeležbo na podjetniških zajtrkih in drugih dogodkih LUI
  • izmenjavo izkušenj in znanj med start upi na kolegijih LUI
  • izobraževanje na internih delavnicah LUI
  • pomoč pri širitvi tima
  • podporo pri promociji in objavah v medijih
  • možnost izposoje literature v knjižnici LUI
  • administrativna podpora LUI

 

 Pogoji sodelovanja: 

Prijavijo se lahko osebe mlajše od 35 let, ki so že ustanovile, oziroma bodo ustanovile podjetje v obliki d.o.o. ali pa so že ali bodo ustanovile s.p. med 1. 1. 2013 in 30. 9. 2013 in se v njem zaposlile. Imeti morajo poslovno idejo, s katero kandidirajo na razpisu.

 

 Prijava: 

Pravilno izpolnjena prijava je sestavljena iz:

  • Obrazca A (v prilogi razpisa)
  • Življenjepisa(ov) člana(ov) poslovnega tima – oblika ni predpisana
  • Motivacijskega pisma

Informacije, ki jih boste navedli v prijavnem obrazcu, se bodo obravnavale kot zaupne.

 

 Merila ocenjevanja: 

  • jasnost opisa ideje oziroma projekta
  • inovativnost projekta – razvoj novih proizvodov ali storitev/nova vrednost za kupca
  • velikost tržnega potenciala
  • kakovost načrtovane organizacije izvedbe projekta
  • primernost posameznika oziroma tima za izvedbo projekta
  • razvitost ideje oziroma projekta

 

 Prijava in rok za oddajo prijave: 

Rok za oddajo prijav je najkasneje do 15. 5. 2013 do 12h. Prijavite se po elektronski pošti na naslov matej.stevanovic@lui.uni-lj.si in v zadevo pripišite "Prijava na razpis samozaposlitve 2013".

 

 Izbor: 

Izbor bo opravila tričlanska komisija katero imenuje Ljubljanski univerzitetni inkubator.

 

 

 Več informacij: 

01/620-34-80 ali info@lui.uni-lj.si

 

 Vir: 

http://www.lui.si/blog/2013042211493347

SHIFT + A