Razpisi in natečaji
Študentski natečaj kreativnega komuniciranja freeŠn
Namenjen: študentom in dijakom
Datum objave razpisa: ponedeljek, 24. februar 2014
Rok: petek, 7. marec 2014, do 23:59
Študentska sekcija Slovenskega društva za odnose z javnostmi objavlja freeŠn, študentski natečaj kreativnega komuniciranja, ki predstavlja mladost, svobodo, kreativnost, nove izzive in odbite ideje.
Povzetek besedila natečaja
Pravila sodelovanja na natečaju:
- Prijava na natečaj je brezplačna (ni plačila prijavnine).
- Na razpis se lahko prijavijo samo posamezniki, ki imajo status študenta oz. dijaka na katerikoli izobraževalni instituciji v Republiki Sloveniji in niso družinski člani sodelujočih v žiriji.
- Na natečaju lahko posameznik sodeluje z enim delom v posamezni kategoriji.
- Delo mora ustrezati tehničnim pogojem posamezne kategorije, ki so zapisane v brifu.
- Navodila za oddajo del se nahajajo pod zavihkom Prijava del. Dela, oddana na kakršen koli drug način, ne sodelujejo v natečaju.
- Prijava mora obvezno vsebovati naslednje priloge:
- scan oz. fotografija potrdila o vpisu ali veljavne študentske izkaznice za študijsko leto 2013/2014,
- scan oz. fotografija osebnega dokumenta,
- izpolnjen prijavni obrazec (ime, priimek, naslov, telefonska št., e-mail, izobraževalna institucija, naslov dela).
- Dela bo ocenila strokovna žirija, ki je zapisana pod zavihkom Žirija. Odločitev žirije je dokončna in zavezujoča.
- Dela, ki bodo sprejeta v ožji izbor, bodo razstavljena na razstavi, ki bo del projekta freeŠn.
- V vsaki kategoriji bo izbrano eno zmagovalno delo, ki bo prejelo razpisano nagrado.
- Razglasitev zmagovalcev bo na zaključnem dogodku v marcu. V primeru, da se zmagovalec ne udeleži razglasitve, mu rezultate sporočimo po elektronski pošti v roku 24 ur.
- Zmagovalec mora v roku 7 dni potrditi, ali bo nagrado izkoristil. V primeru, da je ne bo, jo predamo drugonagrajencu.
- Nagrade za zmagovalca vsake kategorije so opisane pod zavihkom Nagrade.
- V natečaju sodelujejo vsa dela, oddana od 1. 2. 2014 do vključno 7. 3. 2014.
KompetiŠn:
Povezavo do predstavitve nalog in opisa tehničnih zahtev najdeš .
Fotografija
Naloga: Fotografija na temo Sodobna tehnologija: združuje ali razdvaja?
Grafično oblikovanje
Naloga: Oblikovanje oglasa ob redesignu embalaže kave Zamorček
Inovativne oblike promocije
Naloga: Predstavitev inovativnega promocijskega spleta s poudarkom na medijih, ki omogočajo dvosmerno komunikacijo in vključevanje; digitalni svet in mediji v prostoru. Klasični mediji ali njihova klasična raba (TV, BB, CL) so drugotnega pomena.
Copywriting
Naloga: Napiši scenarij za 15- in 7-sekundni igrani ali grafični TV oglas za blagovno znamko Cockta Chinotto.
Event management
Naloga: Promocija prodajnih novosti (zinov) v okviru programa KIOSKa. Plan in zasnova šestih mesečnih dogodkov, vključno z otvoritvenim. Izvedba, produkcija, cenovna ocena projekta in promocijski plan.
Več informacij:
info@freesn.si
Vir: